lunes, 21 de abril de 2008

VOLTAD MEUS QUERIDIÑOS

VOLTAD MEUS QUERIDIÑOS

Volve meu amor,
emigrante á terra que te veo nacer,
comerás castañas do ourizo
e lacón con grelos,
queixo de tetilla,
beberás viño do ribeiro...
¡Oh, sabores da miña terra,
da miña terra galega!
Eles son mel das abellas
e as abelás do regueiro,
abelás, meu amor,
nin na Suiza, nin na Alemania
teñen este sabor...
a miña alma se engrandece
cando oio decir miña nena
e cando o avión toca terra...
terra galega... penso que o paraíso está nela,
voltad meus queridiños,
voltad á vosa terra,
canto traballaches
pensando nas túas leiras
e para que Galicia estivera no mapa
e tivera estradas,
volta meu queridiño,
ven, tes gañado o xantar,
ven a recoller os mimos da túa nai.

© Eva Suárez Nogueira

Avellanas do regueiro,
avellanas mi amor,
ni en Suiza, ni en Alemania
tienen este sabor.

0 comentarios: